Hockey

I lördags var vi ett gäng på åtta personer som tog tåget till Gävle. Det var hockeymatch mellan Brynäs och Leksand. Jag trodde jag var den enda leksingen i sällskapet, men det visade sig att Anna's syster Malin oxå höll på dom. Tyvärr fick vi stryk med 6-4, men kvällen var trevlig ändå.
 
Vi värmde upp på "Helt enkelt" med lite dryck.
 
 
 
Därefter tog vi bussen till Gavlerinken, där ett bord var reserverat i restaurangen. Trerätters middag med god dryck fick stämningen att stiga!
 
 
 
Efter förrätt och varmrätt var det dags för nedsläpp! 
 
 
 
I första periodpausen gick vi tillbaka till bordet där efterrätten väntade.
 
Efter matchen tog vi rulltrappan upp till skybaren. Lite eftersläckning och dans till ett coverband.Men när man bor som man gör, måste man anpassa sig till tågtiderna, och efter mycket om och men, lyckades alla hitta en taxi och vi hann precis med tåget hem.
 
Jag var lite trött igår, och en ond nacke har legat som ett mörkt moln över mig hela helgen, så det fick bli en lugn söndag. Jag hade behövt röja lite här hemma, men det mesta adventsfixet hade jag gjort i fredags....och det var väl därför jag fick så ont sen...
 
 
Nu ska jag strax jobba, och ikväll ska jag på en färg-kurs i Gävle!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0