Påskveckan

I onsdags spelade vi på Hijazz i Uppsala... Ja och vad ska man säga om det...gör om och gör rätt, känns som ett bra förslag...nejrå..det gick skapligt. Vi hade lite trassel med ljudet i första set och var inte så tajta..men det blev bättre i andra. De i publiken som jag pratade med var iaf nöjda...Nu tar vi nya tag och skärper till oss!
 
Jag körde och kom inte i säng förrän strax efter två på natten. Som tur var hade jag tagit ledigt på skärtorsdagen och kunde sova ut...
 
Efter lunch mötte jag upp Alex vid Valö och vi hälsade på våra vänner Peter o Helene som driver Joung's
såg & byggvaror. Vi handlade lite virke och sen åkte Alex hem och började bygga min nya kassadisk.
Jag är jättestolt över hur duktig han är och hur fin den blev. Precis som jag önskade!
 
 
 
 
Och så här fint blev det:
 
 
Helt perfekt!
 
Nu har Alex åkt till Jesper, de ska till Jönköping och Elmia-mässan i morgonbitti! Vi har varit till mamma och KG och ätit påskmat så nu är jag mätt och belåten...igen... Igår var vi nämligen bjudna till syrran på påskmat!
 
Jag köpte tulpaner till syrran och Matte fick en specialpresent! Han var nämligen galen i kall korv och pickles för en del år sen, och förra helgen kom det på tal. Han blev nostalgisk o sa att han skulle köpa det, men det blev inte av i veckan, så jag tog med det som en mycket uppskattad present!!
 
 
Ja..ganska gott faktiskt!
 
Idag har jag inte suttit still nån längre stund..jag har såpat altanen och tagit fram utemöblerna. Vädret har varit strålande och på em började jag grundmåla pinnsoffan som ska stå i salongen sen.
 
 
Nu ska den bli svart! Tror jag, den såg ju rätt fin ut i vitt oxå..hmm..nej svart får det nog bli...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0