Tjejträff

Igår, åkte jag in till stan på em. Jäktade runt i en del affärer och trängdes med en miljon människor... Strax efter kl 17 hämtade jag upp Marie och vi parkerade i city, för vi skulle träffa Cattis och Carina. Vi bestämde oss för att gå till restaurang Unico och beställa mat för att ta med oss hem till Carina. 
 
Det var ju vi som träffades för några år sen via en bloggträff med Pernilla Wahlgren, och vi har hållt kontakten sen dess och vi försöker träffas ett par ggr om året.
 
 
 
Cattis och Marie.
 
Carina och Clapton.
 
Charmtrollet..
 
Vi har så himla trevligt när vi ses, och kan verkligen prata om allt! Härligt med såna tjejkompisar.
 
Vaknade pigg i morse och åkte ner till Ica och köpte saffran bl.a... 
 
Nu kan vi fira in advent, för nu har jag bytt gardiner, strukit dukar, satt upp stjärnor och bakat lussekatter! Och druckit lite glögg förstås! 
 
 
Nu ska jag slappa i soffan och invänta Så mycket bättre! Ljuslyktorna och stjärnorna är tända och julstämningen börjar så smått infinna sig...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för en mysig kväll!

2013-12-01 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0