Flustret

Ja så åkte vi till Flustret igår då. Fick bordet närmast den enorma tv-skärmen så det blev nästan suddigt att se matchen...och så förlorade ju Sverige dessutom...
 
Jag hade ju vunnit middag för två, men mailade och hörde om det var okej om vi blev några till vid bordet, och det var inga problem,bara de andra betalade för sin mat. Vi var sex stycken som gjorde sällskap och fyra av oss åt mat. Anna fick dela vinsten med mig!
 
Coverbandet "Duo jag" underhöll både före och efter matchen.
 
 
 
De var jätteduktiga, men inte riktigt min smak när det gäller låtval...synd...jag hade hoppats få lite inspiration..
 
En del åkte hem lite tidigare på kvällen och en del lite senare....jag träffade min svåger och blev kvar en stund extra men fick sällskap till tåget och blev hemskjutsad från stationen här hemma av syrran som fick agera chaufför.
 
Seg dag idag... har mest slappat i soffan. Alex har dragit till Stockholm med Jesper för att kolla på Nitro Circus på Tele2 Arena. De har slagit på stort och bokat hotell med, för att slippa krångla med tåg ikväll..
 
Jaha, nu ser jag framemot kvällens höjdpunkt...."Så mycket bättre"...älskar det programmet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack bästaste Annika för att jag fick dela vinsten med dig <3

2013-11-17 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0