The Boss!

Jesus! Vilken kväll! Det går inte att beskriva... Bruce Springsteen var magisk igår kväll! Det kändes som han gav allt i den tredja och sista Stockholmskonserten. Vi var knappt 57000 personer där, och alla sjöng med, man ryste...
 
Madde, Camilla och jag tog tåget till Solna på em, och hamnade i en gigantisk kö, men solen strålade så och stämningen var hög!
 
 
Friends Arena var en häftig byggnad...
 
 
Det blev en ganska lång väntan...
 
Ja man var ju inte ensam direkt..
 
 
Så började det tills slut...väntan var över...
 
 
 
 
 
 
Som sagt, helt fantastiskt! Jag var svettig, törstig, hade ont i fötterna mot slutet...men helt salig och lycklig! Jag kom på mig själv flera gånger under kvällen, med att jag bara log :) 
 
Efter konserten skulle då alla 57000 ut samtidigt och nästan alla skulle till pendelstationen.... ojoj..vilken dålig logistik....
 
 Det här är utanför stationen...
 
Vi hade ändå tur och behövde bara vänta i drygt 20 minuter på tåget...
 
Trötta och lyckliga kom vi hem strax före kl 2.
 
 
 
Ja, frågan är vad som skulle kunna överträffa detta... 
 
Nu är det bara att ladda om inför nästa helg då Siljarocken kastar loss. 42 timmar till sjöss med musik och party!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0