Planteringsdax!

I fredags tog mamma och jag en tur till Tierp. Jag skulle besikta bilen bl.a... Den gick igenom utan anmärkning, skönt! Efter det åkte vi till polisstationen för att fixa ett nytt pass åt mig. Smidigt och fort gick det. Nästa anhalt var "Potatis-Lasse" och hans enorma utbud av blomplantor. Som vanligt när jag kommer dit får jag besutsångest.Det fick bli lite av varje...
 
     
 
 
Ja inte har man väl gröna fingrar direkt...snarare bruna ;)
 
 
På kvällen åkte Alex och jag med syrran,Matte och Jesper in till Gävle för att kolla på en föreställning med "Småstadsliv"... Fantastiskt roligt, man skrattade konstant! Vi käkade pizza innan på ett ställe som heter Bakfickan, och herregud vilka pizzor.Här snackar vi äkta italienska pizzor. MIn var det lufttorkad skinka, olivolja och havssalt på bl.a... Lätt,den godaste jag nånsin ätit!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0