Julen 2012

 Äh nu struntar jag i detta inlägg, som jag trasslat med sen förra veckan... Hur jag än beter mig mig, så hamnar en del bilder på fel ledd...Grrrr... 
 
Iaf har julen varit jättebra...
 
 
Alex drog till Ramund på fredagen, och Thomas kom upp till mig sent på söndag kväll.
Julaftonen började lugnt med gröt och skinkmacka, sen träffades vi hemma hos mamma för lite jullunch.
 
 
Därefter följde syster med familj med hem till mig och vi började förbereda middagen så smått...vi var ju inte så hungriga...
 
 
Vi fick till ett redigt julbord till slut, och det här är tyvärr den enda bilden som ville lägga sig rätt...
 
Vi hamnade i en riktig paltkoma sen, men en liten hundpromenad gjorde susen. Sen dök även Anna och Pelle upp och vi hade jättetrevligt!!
 
Juldagen blev väldigt lugn. På annandagen satte vi oss i bilen för att göra en snabbvisit på västkusten. Thomas mamma hade släktbjudning, så vi kom fram till ett regnigt Uddevalla strax efter kl 16 och sen några timmar senare tog vi bilen upp till Grebbestad, där vi spenderade natten.
Dan efter vid lunchtid, åkte vi hem till mig igen....! Anledningen till den korta vistelsen var att Thomas sedan tidigare planerat en bandyresa till Ljusdal på fredagsmorgonen.

 
 
 Fullmånen följde oss på vägen hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0