Selfie...

Selfie har blivit utsett till årets ord...Här kommer en bild på mig, fast jag har inte tagit den själv,utan det är Alex  som fotat...
 
Nu har jag lugg igen. Kände att det var dags för lite förändring...Fan, vad gammmal man ser ut,,,
 
Har nyss kommit hem från ett trevligt julbord med Nordupplands frisörer. Efter en del sena återbud, blev vi till slut 18st som kom till Furuviks Brygga. Mysigt ställe och jättegod mat. Fast i vanlig ordning är jag mätt efter sillen och laxen.. Kul att träffa kollegor iaf!
 
Alex hade i sin dator, några bilder på hundarna, som han tog i höstas...
 
Lovis
 
Charlie
 
Nu är klockan mycket, dags att sussa!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt!

2013-12-07 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0