Elton John

Veckorna går och jag jobbar för fullt....
 
Iaf var jag till Friends Arena igår, på självaste Lucia-dagen. Elton John hade konsert, och jag blev inte besviken. Alla gamla hits var med, plus en del nyare, för mig okända, låtar. 
 
 
 
 
 
 
De hade delat av arenan, så att bara en kortsida var tillgänglig och dessutom parkett-platser nere på golvet. Vi satt en bit upp på läktaren och såg jättebra! Otroligt duktiga musiker hade han med sig, och jag tror inte nån av bandmedlemmarna var under 60år...
 
12000 personer var det där, och som vanligt verkar det som om alla ska till pendeltågsstationen efteråt..
 
Alex har legat sjuk i nån sorts influensa sen i måndags, och vi får väl se om han orkar vara med i morrn, när vi ska ha "lilla julafton" hemma hos syrran. Verkar tveksamt...men men...smörgåstårtan kanske kan få honom att friskna till!
 
Nu är snart helgen över och jag håller tummar och tår för att jag ska få vara frisk den kommande veckan! Värsta jobbveckan på hela året skulle jag vilja påstå....men jag brukar klara mig...tills jag blir ledig och slappnar av. Då brukar febern slå till...Samtidigt blir man lite immun när man träffar så mycket folk som jag gör, och alla är inte friska när de kommer till mig...långt ifrån...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0