22 December

Ja men nu kan ju julen få komma...jag är sönderstressad, virrig och mer knäpp än vanligt! Sover dåligt och glömmer saker. Imorse hade jag bestämt mig för att göra köttbullar. Hade fått ett recept av syrran, som var "omöjligt att misslyckas med"...Ja det är det säkert....om man kommer ihåg att ha i alla ingredienser.... Jag svor och förbannade mina söndersmulade köttfärshögar i stekpannan, när jag tittar till på bänken och ser de två äggen som skulle varit i för att binda ihop det hela...GRRR!!!
 
Jaja, de går att äta, smaken är det inget fel på iaf...
 
Alex och jag har varit olagliga och stulit en liten gran. Fast jag tror inte det gjorde nåt, den växte så nära en större väg så den skulle nog ha tagits bort ändå...kanske...intalar vi oss...
 
Här blev det lite suddigt, för en viss herre ville prompt pussa matte....
 
..och här kommer pussen :)
 
 
Ikväll ska Alex och jag fara in till Gävle och hämta Madde, som kommer med tåg från Umeå. Åhh, så mysigt att få fira jul med mina (vuxna) barn, det var fyra år sen sist!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0