Fredag 24 februari

Jaha, fredag igen. Snart har hela februari passerat,det går mot vår. Denna vecka har verkligen bjudit på vårväder...med slask och halka och lite sol. Min gång längs med huset har varit direkt livsfarlig.....

    
     Man får liksom stryka längs husväggen.....som värsta skummisen...

Det har varit fullspäckat jobbschema, och det är bra! Och mitt i alltihopa föds en liten tronarvinge...lilla Estelle...

    
     ....Visst är hon fin.....?

Jag har under veckan kommit på en massa som jag tänkt blogga om. Men nu, när jag äntligen orkar masa mig upp på övervåningen för att hämta USB-kabeln till min iPhone, kommer jag inte på ett dugg att skriva om...hmmm...

Vad har jag gjort då? Förutom att jobba.....inget speciellt. Kollat på TV, pratat i telefon och gått hundpromenader. Jo just ja! Jag har börjat LCHF'a. Nu jäklar ska fettet bort! Jag provade ju faktiskt förra våren, och jag mådde ju skitbra då. Sen kom sommaren och allt havererade.... Iaf beställde jag Katrin Zytomierka's bok "Dags att bli smal", så nu är man extra taggad!!

Alex blir ju indirekt indragen i det hela, men det funkar jättebra. Ikväll t.ex lagade jag fläskkotletter i ugn, då fick Alex potatis medans jag åt blomkålspuré...så det är inga problem!

Ett glas vin får man unna sig, och det gör jag just nu....


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Liknar hon inte farmor i Ockelbo?

2012-02-26 @ 17:11:17
Postat av: Anonym

Jo Pernilla, du har rätt...farmor upp i dan....;)

2012-02-26 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0