3 oktober

Imorgon är det kanelbullens dag. Efter en hel del påtryckning från min son, tog jag mig i kragen igår och satte en deg...

    

Inte nog med det, jag trimmade faktiskt Kottan innan jag bakade, och det är inget lätt jobb. Jag hade dessutom inte sovit så många timmar på natten efer vår spelning, så mina trim- och bakinsatser är att betrakta som rena bedrifter....såpass att jag fick ta en liten powernap på em....

Spelningen gick iaf bra, över hundra pers kom det enligt uppgift...

    

    
     Intressant att betrakta publiken från mitt håll....man ser en hel del....


    
Just ja! Jag fick ett sms i fredags från Blossa. "Glöggen finns att hämta inom en vecka" Så då blir det glöggpremiär på fredag (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0