Måndag 14 mars

Jag ledsnade totalt på mitt hår i helgen. Den rödbruna toningen hade blivit ljus-brun-orange-grå.... Så jag drog i lite slingor och blev blond igen. 


Här ser ni min nya "feather-extension" som jag har köpt från Kanada...

Har beställt hem fler i olika färger, både randiga o enfärgade... Faktiskt, så är det äkta tuppfjädrar som går att styla precis som ett vanligt hår!

Nu ska jag gå och dra mitt täcke över mig...den här dan har inte varit min bästa, hoppas morgondagen blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Blondies have more Fun!

2011-03-19 @ 00:08:49
Postat av: Frida

Jättesnyggt!!! Var ifrån beställer du sådana? :D Svara gärna på mailen!



MVH. Frida

2011-10-18 @ 12:42:50
Postat av: Annika

Fjädrarna hittade jag på eBay och Etsy.

2011-10-19 @ 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0