16 Januari

Imorse när jag vaknade och tittade ut, såg jag att det hade snöat. Termometern visade 0,6 plusgrader... Gick ut för att hämta tidningen, och kände då att det regnade...Fy för satan, vilken klibbig och tung snö!

Det var inte ett dugg roligt att skotta, men vad gör man?...jag är ju tvungen att hålla parkeringen fin... 

På em bakade jag lite bullar... Tänkte att jag skulle vara ute i god tid, för jag fyller ju år om två veckor, och nästa vecka tillbringas ju i fjällen!

    
     Får väl se om de räcker, tänkte ju ta med lite upp till Ramund oxå!

Gick på en lite längre hundpromenad på kvällen, men jäklar vad det var halt! Höll på att ramla hela tiden. Kommer nog att ha träningsvärk i morrn, då jag mest fick gå och spänna mig för att hålla balansen...

Dagens sjukrapport:
Ungen hade lite feber i morse och har spenderat hela dagen i soffan.... hostandes!



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0