11-01-11

En till arbetsdag är slut. Idag var första gången på ett par veckor som jag klev upp halvsju. det gick förvånansvärt bra, fast jag blev supertrött efter lunchen....

Nu har jag bestämt mig för att försöka återfå lite kondition och kanske få bort all julmat och godis som sitter som en bilring runt midjan. Som tur är, så är det ju inte så kallt ute, så igår och idag har vovvarna och jag tagit en rejäl kvällspromenad i rask takt! Och inget småätande nu!!

Snart är det ju dags att fara norröver, mot Ramund...mitt stora problem är att jag fryser så förbaskat om händerna, jämt! Jag måste helt enkelt ta mig in till stan och försöka få tag i några supervantar.... Jag åkte ner till Ica nyss för att handla halsmedicin till Alex. Trots att jag hade handskar och åkte bil, blev min ena fingertopp kritvit och bortdomnad! Det är inget kul...

Ja Alex är fortfarande sjuk med värk i kroppen... Hoppas, hoppas jag inte blir smittad. Jag har inte tid att vara sjuk nu...

En myrsloksunge har fötts på Parken Zoo. Vilken liten sötnos(!?)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0