Grebbestad

Så var jag åter i Grebbestad! Den här gången tog jag med hundarna. Resan gick jättebra, vi tog en liten kiss och kaffepaus i Karlstad. Idag följde Camilla med mig på en hundpromenad i en härlig skog en bit härifrån. Det var jättemysigt ända tills Kottan helt sonika klev ner i ett sumpdike....nån sorts grönbrun sörja täckte henne ända upp på magen...

    
    Ja ja....det blev duschen direkt när vi kom hem.

Thomas slutade tidigt idag och var hemma kvart över tolv redan. En sväng ner på byn för att handla, sen tog vi hundarna med på en tur upp på berget...

    
    

Nu blir det fredagsmys.... imorrn har de lovat ruskväder. Synd, för det är julmarknad här då.

På måndag ska jag med Lovis till veterinären. Hon har en knöl på halsen som skall tas bort. Vi var där på undersökning i onsdags...så nu står hon på en antibiotikakur. Det är inga problem att få i henne den relativt stora tabletten, när man gömmer den i en bit falukorv ;)

    





    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0