Härliga fredag!

Sov jättedåligt inatt...klev upp vanlig tid 6.30, trots att jag är ledig. Jag var tvungen att åka till grossisten i stan, och då passade jag på att skjutsa Alex till plugget.

När jag var klar med mina inköp åkte jag direkt hem, för klockan var bara tjugo i nio, och inga andra affärer var öppna.

Sen har jag pysslat lite både ute och inne. Gick en vända i trädgården och kollade....

    

    

    

Tänk att de år efter år orkar blomma efter snö och kyla...

Jag tvättade köksmattorna och hängde ut de i solen och vinden!

    
     Flugorna har kvicknat till...

Ett litet påskris fixade jag iordning...

    

Kottan söker sig helst till skuggan..

    

..medans Lovis helst snokar runt...

    

Vi har fått kajor i ett rör i skorstenen, så Alex klättrade upp och försökte spänna över lite ståltråd...

    

Nu ska jag hänga en maskin tvätt innan jag hoppar in i duschen. Sen drar jag till stan. Vi är ett gäng som ska träffas före Di Levas konsert och käka lite kinamat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0