Torsdag

Äntligen torsdag, äntligen helg! Ikväll har vi repat. Känns som det var evigheter sen, men det var riktigt kul, även om jag tvivlar på min egna förmåga....

Har som vanligt druckit flera muggar kaffe, och är inte trött nu. Sitter vid datorn och lyssnar på bra musik på Spotify. Här en riktigt skön låt av You me at six. Finns i två versioner, men den akustiska är bäst....

                

Den går om och om igen just nu i mina lurar.

I morgon har Madde och jag bestämt att vi ska åka till sopstationen med en massa ....sopor... Det behövs verkligen. Kartonger, flaskor, förpackningar, gamla kläder....you name it!

Annars ser helgen ut att bli väldans lugn. Madde drar till Stockholm för att se Hoffmaestro på Grönan i morrn kväll. Det kommer säkert att bli kanon, med tanke på deras utstrålning och scennärvaro. Hade man bara hälften av den skulle man framstå som helvild!

Av nån anledning tror jag att en högtalare i min bil har spräckts...Låter fruktansvärt illa i den... Alex hittade på nya i källaren, få se om han kan byta ut den trasiga.....

Nej om man skulle ta och plöja vidare i cybervärlden....

Kolla in Maddes blogg får ni se Kottans nya "frisyr"... Nej hon har inte en skoliknande utväxt i munnen, det är hennes eget beslut att för jämnan bära på en sko ...konstig hund det där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0