Trött...

Jag är trött, men kan inte sova. Som vanligt, när jag har varit ute och svirat...

                               

Vi hade iaf väldigt roligt, och bandet, Ständut Blakk, var skitbra. Häftigt med fiolspel! Bara det att komma på att mixa ihop Gärdebylåten med Smoke on the water.... 

                               
                               

Vi tog sista tåget hem, och jag stöp i säng vid tretiden. Vaknade vid sex,halvsju och åtta...suck...halvnio gick jag ut och hämtade tidningen. Jag är SKITTRÖTT!...kommer att bli en seg dag....

Ikväll är det "Earth hour" igen, alla lampor skall släckas mellan 20.30 och 21.30..Sen får man inte glömma att sommartiden inträder i natt. Det är härligt, ljusare kvällar gör att man känner sig piggare!

Nu pratade vi igår om att ev. åka till Östhammar ikväll. Ett band som heter Bad Influence, spelar i bowlinghallen...men vi får väl se om orken räcker till...

Nej nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0