Snälla, snälla..

...nu räcker det! Sluta!!

Ska det aldrig sluta snöa och blåsa?

Jag blir så less, och framförallt förbannad. Jag orkar inte skotta mer snart, mitt tålamod med denna vinter är slut! Dessutom, till råga på allt jävla elände så har min enda snöskyffel gått av, och snösläden har exet lånat för nån vecka sen och inte lämnat tillbaks...Jag ringde nyss o fråga och svaret jag fick var; -Du får väl vänta på våren....!?

Helvetes jävla skit oxå!!!!

Tog mig knappt av gården nyss med bilen. Skulle skjutsa Alex på träning till Österby...arg var jag redan så det räckte. Då är det poliskontroll där och jag blir naturligtvis stoppad och får blåsa...Ja ja det var ju ingen fara men mitt humör blev inte bättre.

Tyckte synd om mig själv, så jag köpte en chokladkaka som fick bli min middag. Tjock, ful och arg...vad spelar det för roll?

Finns det nåt positivt i dag......?

Ska tillbaka o hämta ungen om nån timme ...hamnar väl i diket då....

                        

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du har ju humor iaf. Arg kan jag ju tänka mig, men tjock och ful? Skulle inte tro det..

2010-03-01 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0