:(

Det var den vårkänslan det! Vaknade i morse och såg att det var lite vitt på backen...Ja ja, det smälter väl under dan..trodde jag ja..börjar det toksnöa, flingorna var enorma, som dasslock! Höll på under hela morgonpromenaden. Satans blötsnö!

                                    
                                     Stackars hundar!
                           
                                    
                                     Det blev en varm dusch direkt!

Nu har jag precis gått kvällspromenad, och nu är det bara slask och skit. Nu var hundarnas ben och tassar helt svarta av smuts, så det blev duschen igen!

Annars har dagen varit som vilken måndag som helst, jobbat mellan 9.00 och 18.20. Ner till ICA och sen lagade jag lite snabbmat. Hundpromenad, tv-tittande..lite bloggande och strax sängen...GUD va kul!?

Kom precis på att jag inte har nån sprit hemma till påsk...måste ha Aalborg till sillen. Även om jag bara sitter hemma själv!Som tur är har Bolaget öppet till 18 på torsdag, så jag hinner nog dit efter jobbet. Haha vilka problem!
                  
                                             
                                             Mmmmm....

Ska nog tillaga en påskskinka oxå. Jag har ett bra recept på en griljering som passar bra på våren och inte är så "julig".

Nej nog pratat om mat och sprit....

Nu loggar jag ut!
                                  

Kommentarer
Postat av: M-A

Vi kan höras av få se om vi kan träffas o trolla ihop något kul.

2010-03-30 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0