Tisdag 15 Juni

Ännu en gråkall morgon, då jag önskat att jag tagit på mig vantar!

Men faktiskt så hände nåt under eftermiddan...solen började tränga igenom molnen, och nu på kvällen är det ett strålande väder. T.o.m ganska varmt. Jag gick en rask promenad med vovvarna och blev svettig.

Idag på lunchen tog jag lite kort.....

Stilstudie på Lovis i en sackosäck:

                           
                            
                           
  
                           

Kottan ligger helst i ett hörn eller under bordet:

                            

På torsdag ska jag på konsert. The Baseballs spelar på Katalin, utomhus dessutom. Kan ju bli bra, bara vädret är ok! Återkommer väl med rapport.

Ja, så mycket  mer har jag inte att berätta idag...ska väl glo på fotboll en stund nu...om man inte får psykbryt av alla förbannade Vuvuzelas....

                           
 Herregud! Om jag tycker att det är enerverande framför teven, hur olidligt ska det då inte vara på själva stadion?! 






Kommentarer
Postat av: syrran

härliga bilder på härliga vovvar:)

2010-06-16 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0