Reklam!

Jag måste bara visa min nya sjal... det är så här att jag fick in ett nytt produktställ idag, och om man köper två valfria varor ur det , så får man en sjal på köpet. Fyra färger och otroligt mjuk o fin kvalitet...


                  
                    Nånting är fel i färgåtergivningen, i verkligheten är den mer lila....

                  
                   Snyggt och prydligt!

Så har man gjort lite reklam då!

Annars har dagen varit bra. Jobbade till fem i sex ca...Kastade mig i bilen och åkte ner till replokalen. Kom hem därifrån vid halvtio. Klippte Alex, och sen började vi kolla på James Bond filmen. Alex blev lite småtrött nyss, och det var en bit kvar av filmen, så vi stängde av och ser klart i morrn... Men spännande är den....

Som vanligt när vi repar, så häller jag i mig massor av kaffe, och blir då lite lätt speedad resten av kvällen och förnatten....Hmm...får väl ta med mig ett korsord i sängen, det brukar göra mig sömnig.....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0