Onsdag 14 april

Veckorna rullar på...jag jobbar och står i. Känns som man inte hinner med nåt annat just nu. Jag fick t.ex. skippa långpromenaden med hundarna nu på kvällen, för att hinna handla, laga mat, plocka disk och fylla tvättmaskinen..

Gäääsp...usch...varför är jag så trött? Våren kanske?

Efter alla måsten nu på kvällen fick jag ett ovanligt infall...Jag plockade ner nyckelharpan från väggen och försökte få både den och mig i stämning. Riktigt roligt var det, om än ringrostigt, men men....nu ska jag nog försöka spela lite oftare.

Jag är faktiskt riktigt stolt över min "harpa", som min morfars bror, Sven har gjort till mig....Ett riktigt konstverk, med ursågade hjärtan i varenda knaver....

                            
                            

Och nu har mandarinerna kommit...gud va de är goda, inga kärnor heller. Eller heter de clementiner eller satsumas...? Äh skit samma, goda är dom!!

                            

Nu ska jag gå och kolla om tvättmaskinen är klar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0