Ledig...

Riktigt lugn och skön förmiddag blev det. Jag hade tänkt göra en massa, men blev sittande i telefonen med tre lång-samtal efter varann...

Tog mig iaf i kragen och förpassade mig till duschen, sen drog jag till Tierp för att uträtta lite bankärenden och handla hundmat. Kunde inte motstå att köpa årets första penseér.

                                             
                                  
                                             
                                              Man blir ju lite glad av blommor....

Iaf var jag in en snabbis på Systemet oxå....Och gissa vad? Jo, jag fick visa leg!!!! Hahaha...

Nej nu ska jag ta och röja lite här hemma. Fick sån fruktansvärd lust att grilla ikväll, så jag bjöd hit syrran med familj. Gäller bara att jag får fram grillen bland allt bråte i det så kallade garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0