Hoppsan!

Oj vad det går undan....Helt plötsligt ska Madde bli sambo och flytta till Mariefred! Vad roligt tycker jag och håller mina tummar för att allt går bra.

Jobb och lägenhet fixades idag. Madde och Niklas är där till på onsdag, sen måste de tillbaks till Ramund för att göra sina sista arbetspass.

Mariefred verkar ju vara en skitmysig stad, och inte alltför långt bort från lilla mamma.....

                               

Själv har jag jobbat till 18...handlat...lagat mat och gått Gyllby runt med hundarna. Senaste timmen har jag kollat på Hollywoodfruarna....

Om man kunde få en bråkdel av deras förmögenhet....suck..Jag betalade en hel hög med räkningar idag. Två stycken får jag vänta med...de ska vara inne 1 och 3 maj...10000 KRONOR!!!! är de på! El och bilförsäkring...skitkul..

Jaja man ska väl inte klaga, men det känns som om jag aldrig kommer ikapp med min ekonomi, sen jag var tvungen att betala kassaregistret....:(


Jag har idag fått en skopa ovett...bara för att jag äntligen börjar säga vad jag egentligen tycker och tänker. Får väl försöka skaka av mig det, men jag är så oerhört känslig för sånt och vill nästan bara gråta när nån annan bråkar...

Varför ska man tiga och vara snäll och foglig jämt? Har jag inte egna rättigheter? Jag bara undrar?.....

Nej nu ska jag affirmera fram lite positiva tankar!

Lycka till Madde med framtiden!!

Lycka till Alex med uppkörningen!!

Kram!!




Kommentarer
Postat av: syrrran

Nej, du har ingen anledning att foga dig efter andra. Det är ditt liv och dina rättigheter...

Du har många vänner så tveka inte att be om hjälp.

Stå på dig så ska du se att allt ordnar sig och du kan gå vidare... kram

2010-04-20 @ 08:34:20
Postat av: Pernilla

Heja anniqua, Heja! Ett litet tips, precis när du känner att det är på väg att brista, ska du tänka på personen som behadlar dig taskigt. Men tänk dig Henne/Honom som naken. Då blir iaf jag full i skratt. Åh vips så återfår man balansen. Ta ingen skit!!!

2010-04-20 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0