Aahhtjooo!!!

Prosit...jag nyser o nyser....Skallen känns igensvälld...Men inga spår av svin...


              
Här kan jag jämföra mina symptom.....Just nu är det bara "running nose" o "lack of appetite" som stämmer....
Allt känns tråkigt just nu....men så är väl livet...det går upp o ner....

Skulle behöva ha tag i en rörmokare oxå...har fått ett rejält stopp i avloppet i köket...äckligt!!! Som sagt det går upp o ner....

Har precis sett Sveriges match mot Malta. Fy vad dåliga de är....Kunde lika gärna ha förlorat....

Funderar på om jag ska krypa i säng redan nu eller kolla på Idol som börjar strax. Måste va pigg imorrn för jag har rätt mycket jobb då!

PESSIMIST-INLÄGGG....JA JAG VET!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0