Det var väl ett jävla tjat....!

....om mina nya kyl & frysskåp! Eller hur? Men jag är så glad att det äntligen har hänt, att äntligen, kanske, kanske kan jag få en snällare elräkning...? Och så snygggt det blev sen då! Förutom att ugnarna bredvid är vita, men dom ska väl oxå bytas nån gång.

                        

Nog tjatat om mina vitvaror....

Tröttheten sitter kvar idag med, men det beror nog mest på mörkret och diset ute. Usch vad det är tråkigt! JAG VILL SE SOLEN!! Jag vill lämna landet och dra söderut.....

                       

Nej, idag gick det trögt att blogga med...fanns inte så mycket att säga....


Kommentarer
Postat av: syrran

kan bara hålla med, det blev jättefint..

och jag vill oxå dra söderut :)

2009-10-27 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0