Barkarby...

Onsdagen började inget vidare...skitont i ryggen och snöslask...

 
                       
                        JAG HATAR SNÖ O KYLA!!!!!

Jobbade bara halvdag, sen började förberedelserna inför kvällens tjejträff! 

                        
                        -Blir det bra så här?

Jag hade ju via Pernillas blogg fått kontakt med en tjej från Uppsala som undrade om nån var sugen att samåka  till Barkarby. Kanon! Jag mailade henne o vi bestämde tid o plats. 

                        
                        På väg mot Uppsala....

När jag kom dit var det två tjejer till som hade mailat henne. Så vi var 4st som samåkte. Jättetrevliga! Vi höll ihop under kvällen....

                        
                        Marie och Pernilla

                       
                        Marie och Carina

                        
Det bjöds på fördrink och snacks, pajer, brieost, bröd och fullkomligt ljuvliga små desserter...

                        
                        Mums....

                       
                        Mingel....

Det var lite utlottningar oxå...dammsugare bl.a men jag vann inget....

De andra tjejerna knäppte betydligt fler kort, som jag ska få, så jag kanske återkommer med dom.
Pernilla kände ju Marie litegrann sen förut, och vi berättade att vi inte kände varann innan, så hon tog kort tillsammans med oss och skrev upp våra namn...så vi kanske hamnar på hennes blogg..."Uppsala maffian" .....

Nej nu ska jag ta och krypa till kojs...det är ju en dag i morrn med......

Kommentarer
Postat av: Cattis Zackariasson

Mycket trevlig sida och roligt att läsa en blogg där jag faktiskt känner personen...:-).

Du lyckades inte få något kort på mig ,men jag föredrar ju att stå bakom kameran...

Tack än en gång för trevligt sällskap både i bilen och på festen...

P.s Efterrätterna var verkligen goda :-D!

2009-10-16 @ 12:20:10
URL: http://cattissida.zoomin.se
Postat av: Annika

Tack själv :)

2009-10-16 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0