Rent hus!

Äntligen är de tillbaka i tv-rutan, Marie-Louise och Marlene! Våra kära städtanter.
                                             
Tack vare dom, så tycker jag att jag har det tämligen rent hemma. Visst har jag dammråttor under sängen, och ni såg ju i förra inlägget att avloppet inte alltid är som det borde vara. Men om man jämför med de personer som våldgästas av Marie-Louise och Marlene så har man ju i det närmaste kliniskt rent. Det är för mig en gåta hur man överhuvudtaget kan låta det gå så långt? Och hur kan man tillåta tv att visa det inför hela svenska folket? Fy vad pinsamt!

Nu ska jag avslöja en hemlighet. Lova att inte visa det här för någon! Inte Marie-Louise och Marlene iaf!.......


                      
  

Det här är avrinningshålet i mitt kylskåp! Det är stopp i det och jag får ingen ordning på det, utan måste flera gånger om dan torka för att det inte ska rinna över.......och sen har vi..........en jättedammråtta .........

                       

    .......neeej jag bara skoja' det är ju bara lilla Kottan som ligger där!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0