äntligen torsdag!

Ännu en vecka avverkad. Idag jobbade jag bara till 14.30, och direkt efter det åkte jag ner till färghandeln och hämtade lite grundfärg och fönsterfärg. Man vet ju aldrig, det kan ju bli uppehåll nån dag i helgen (mest troligt inte!). Nu har jag ju inte skrapat färdigt på långa vägar, men i väntan på att ställningen skall byggas på, så kan man ju måla där det är färdig-skrapat. Tro på fan att det började regna när jag kom hem. Det vill sig inte.....

             

Just nu när klockan är 16.30 känns det som om luften gått ur mig. Jag blev akut trött (paltkoma) och skulle kunna sova känns det som. Men det är torsdag, det är rep kl.18, jag har muffins i ugnen......

                 

Morgondagen svävar fortfarande i ovisshet. Ingenting är planerat, ingenting är inhandlat, men affären  har ju öppet i morgon oxå. Brukar ju nästan bli roligast med lite spontana infall...

             


Kommentarer
Postat av: sofie

systemet är stängt imorgon

2009-06-18 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0