Melodifestivalen = melodiskandalen

Herregud nu har de väl ändå nått botten!  Vilket skit! Sämsta någonsin. Denna omgång ångrar man att man tittade,
blev mer o mer irriterad kände jag. THORLEIFS! vad gjorde karln? Försökte han sjunga? Man förstod ingenting.
Nej jag bryr mig inte, men man undrar ju hur de andra knappa 3000 bidragen lät som inte kom med i år?


                                                                                        

Min nyss så febersjuka dotter tillfrisknade mirakulöst på eftermiddan och befinner sig troligen just nu på nån krog i Gävle!
Min son är hos en kompis, mina trevliga grannar är i Stockholm och tittar på Brolle Jr, så jag får väl fortsätta kvällen framför teven med mina hundar. Eller så är risken stor att jag blir kvar här framför datorn. Facebook, bloggar och tradera
kan få mig fast i timtal. Apropå tradera kan jag meddela att jag igår vann en auktion på ett halsband för 50 kr.
För övrigt ett exakt likadant som jag av nån anledning bara hade ett antal lösa pärlor innanför tröjan kvar av efter förra fredans danskväll på Flustret.....


Nej är det nån som kan sjunga är det väl ändå den här killen! Snacka om sångröst!

Kommentarer
Postat av: syrran

herregud ett sånt underbarn, varför har man aldrig hört den låten på radio? Vilken video, man ville ju bara gråta..ack.

Och angående melodifestivalen, håller fullständigt med. Varför sänder dom sånt skit på tvn, hade hellre sett finska nyheter..

2009-03-01 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0