Snöfall....

Ja nu är det vinter på allvar....Det har snöat sen inatt. Så det var bara att kavla upp ärmarna, eller nej, bylta på sig varma kläder och gå ut i morse och skotta.....och skotta...
.
Så här såg det ut mitt på dan....
.
Sen fick jag gå ut på lunchen igen, det yrde oavbrutet. Men men, snön var lätt så det gick bra. När jag stod och väntade på sista kunden hade Alex kommit hem, och röjde av hela gården. Härligt!!
.
Snorhalt, är det oxå. Höll på att ramla flera gånger, när jag gick med hundarna på kvällen. Men vi ska väl inte klaga..Hörde av Madde nyss att de har 20,5 minus i Ramund.....
.
Jag har för tillfället proppfullt med jobb..har fått börja säga ifrån till folk som ringer...Och det är då man blir så besviken...när kunder inte kommer...Hände två gånger idag! Visst man kan glömma, och man kan bli sjuk...tåget kan vara försenat...men när man vet att det finns folk som gärna hade velat komma...
.
" Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0