Favorit i repris!

Jag har inte bloggat på ett par dar nu. Det beror dels på att jag inte har haft så mycket att skriva om och sen hade min antivirus-prenumeration gått ut. Nu är datorn skyddad från yttre hot och jag kan fortsätta min rapportering. Idag är det påskafton och vädret har varit fullkomligt underbart. Jag har mest suttit ute i solen, men det blev ett litet gästspel hos min mor där min 'plastsyster' Pernilla och hennes man Tomas var och hälsade på. Mycket trevligt att träffa dom! När jag kom hem på em hade min dotter inte tagit sig ur soffan ännu. Hon mådde inget vidare, jag tror att det på latin kallas : Bakus Smällus, men det gick över när hungern kom krypande. Vi tände grillen och återupplevde förra helgens middag,nästan som Deja Vu....

               
               Observera foliepaketet på grillen......

               
               ....där hade vi kokt skivad potatis indränkt i olivolja, salt, vitlök och lite andra kryddor, otroligt gott!
 

Kommentarer
Postat av: plastsyster Pernilla

Det tyckte vi också, att det var trevligt alltså! Sitter och lapar lättja och Carolina af Ugglas sjunger tänkvärt ur högtalarna. Jättebra texter, rekommenderas!

2009-04-12 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0