Klant!

Usch vilken klantskalle jag är.... I torsdags kväll satt jag och livestreamade Leksands match mot Färjestad... I slutminuterna gör Färjestad det vinnande målet och Leksand förlorar surt med 1-2...Grinig gick jag och kokade en kopp te, och slår mig ner i soffan igen. Ställer koppen på datorn och vad händer...? Jo, självklart vickar den och det kokheta tevattnet sköljer över tangentbordet...och skärmen slocknar...såklart...och är död fortfarande..
 
Det var en skitdator iaf, men alla mina bilder......
 
Jaja, det finns värre saker här i världen, och kanske finns det en chans att det går att få fram bilderna..jag får höra med nån expert.
 
Jag får se det som ett tecken på att det ändå var dags att skaffa en ny. Och igår fick jag hem min nya kärlek!
 
 


Alex och jag åt middag i stan för jag var så himla sugen på sushi...
 
 


Annars har jag satt stora bollar i rullning i mitt liv nu och hoppas allt löser sig.Ska försöka få färdigt mitt hus, iaf på utsidan. Äntligen är jag ensam ägare till mitt hus!
 
Det har varit mycket den här veckan både jobb och privat, så idag känns det som om luften gått ur mig. Jag har världens nackvärk...men men, jag får väl gå på halvfart. Vädret är strålande och hundarna är glada!
 
Just ja! Förra lördagen var det ju dags för den årliga brännbollsturneringen, och vårat lag kom sist...igen...som vanligt...men det var jätteroligt iaf!
 






 Det vinnande laget blev: Nosekomen
 
De hyllades vid prisutdelningen på "golfen" senare på kvällen. Där blev det fest med mat och buffé!
 


 
Anna skulle upp och jobba morgonen efter, och jag kände mig inte så partysugen så vi åkte hem vid halvtolv-tiden! Träningsvärken kom smygande och var väl värst på måndagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0