Värmebölja!

Imorse gick jag ut med hundarna runt halvnio...redan då var det nästan 25 grader ute. 
 



Sen låg temperaturen runt 30 under dan så man har inte orkat så mkt!
 
Har legat o solat mellan dammsugning och tvätt och VM-hockey...
 
Igår var jag och handlade lite fler plantor. Så nu får vi hoppas på fortsatt fint väder, och vatten och gödning förstås, så ska det nog frodas i mina krukor snart!
 



 
 
 
Syrenerna har slagit ut...



 
Nu lite soffhäng innan sovdags i mitt kokheta sovrum....det var 29,9 grader där nyss! MEN, jag vill inte klaga, för då tänker jag på de kalla vindarna som blåser rätt igenom väggen på vintern...dom kvällarna när man kryper ner i en iskall säng och får korsdrag i ansiktet, då, brukar jag tänka på de varma nätterna på sommaren då man inte ens kan ha täcket på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0