Sista april

Ännu en vecka har gått. Jag jobbade mån, tis och halva onsdagen. På kvällen den sista april, hade jag bjudit hem syrran, Matte, Pelle och Anna. Vi hade bestämt oss för att inte grilla p.g.a vädret, utan vi åt pajer istället. Jag gjorde en paj  med kyckling räkor o ägg i bl.a, och Pelle o Anna hade med sig en ost och broccolipaj och smördegsrullar med bacon i och syrran hade gjort en ananaspaj till efterrätt!
 
Jag glömde ta bilder på pajerna...här är en sallad iaf...
 
Vi hade jättertrevligt,som alltid! Men rätt som det var tittade någon ut och såg att det snöade....
 
Sen var det snöyra resten av kvällen och natten. På morgonen vågade jag knappt titta ut...
Fy sjutton vad det var trist...vi som haft sommarvärme...
 
1:a maj...ska det verkligen va så här....?!
 
 
Det har sakta men säkert töat bort de senaste dagarna, men lite segt har det allt varit...
 
 
 
Nu så är våren på rätt köl igen.
 
Charlie hittar nästan alltid nåt skoj att gnaga på under våra promenader.
 
 
 
 
 
 
De senaste dagarna har jag mest slappat...skönt ibland..
 
Nu ska jag ta och göra kyckling i lergryta, det var längesen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0