Loppisfynd!

Idag hade jag så tråkigt, så jag tog en sväng till Emmaus. Hittade lite småsaker...
 

En "pannkaksvändare" och en liten tårtspade... 5kr för båda!!!
 

Ett fint ruffigt fat... Kanske ställer jag några ljuslyktor på det eller nån liten blomma... 20kr...
 

Den här gulliga skålen ska jag nog sätta nån liten grön växt i. Kanske "Plättar i luften"... Hela 25kr fick jag ge för den!
 
Så min lilla utflykt gick sammanlagt loss på 50kr. Jag är nöjd!
 
I veckan som gick har mina känslor åkt bergochdalbana... Jag fick lite lätt magknip efter ett samtal med min revisor.. Men efter ett par dar löste det sig, och jag kunde andas ut! Trist att man som ärlig, skattebetalande småföretagare ska komma i kläm pga ändrade regler....
 
Jaja... När det ordnat sig blev jag glad igen och bokade en semesterresa till Madde och mig senare i sommar!

CYPRUS HERE WE COME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0