Brr...

Nu kommer vintern...jag kände det imorse... Nån minusgrad, frost och snorhalt. Usch, jag vill inte, inte än!
 
Det var iaf en riktigt fin morgon, med solsken. Det som är positivt med frost är att hundarna inte blir så smutsiga!
 
 
 
 
Jag tog på mig vantar, men en mössa hade ju inte suttit fel....
 
Jag har börjat röja lite ute på altanen. De flesta blomkrukorna är bortplockade, nu ska det planteras lite ljung,köpte några på Ica igår kväll. Men det får bli morgondagens syssla.
 
 
Jag har alltid såå stora och många planer för mina lediga fredagar, men det brukar inte bli så värst mycket av dem. Imorgon har jag iaf anlitat mamma som hjälp att köra lite sopor till soptippen. Har halva källaren full med gammalt skräp...
 
Nu har jag lunchrast, hundarna är ute och busar med varann.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0