Längesen..

Nu var det längesen jag skrev nåt här. Jag har ju haft Madde hemma hela förra veckan, så bloggen har fått vila...

Det var jättekul att ha "flocken" samlad för en gångs skull, och vi har haft riktigt mysigt och roligt. Det blir många skratt o skämt när Madde är med!

Veckan har förutom jobb, bestått av planeringen inför Alex 20-årsdag, som var i söndags. Nu bestämde vi att fira med släkt o vänner på lördagen. Så i fredags for Madde o jag in till stan och shoppade loss. På kvällen började vi förbereda maten, som blev en buffé...

          Fetaostpaté...enkelt o gott!

    

    
     Maten gick åt och vi fick försöka bereda plats åt Maddes enorma tårta...

    
     Fem lager...minst...och Nutella över hela...mums mums!!

Nu har allt återgått till tråkig vardag igen...Thomas har åkt hem, Madde har åkt tillbaks till Ramund, och igår vräkte det ner nån äcklig blötsnö... men men de har lovat 15 grader varmt på torsdag,så det lär väl försvinna...

Min "konstiga" lust att springa har fått lite skjuts den här veckan med Madde. Vi har varit jättenyttiga och gått promenader innan frukost och sprungit intervaller på kvällarna. Det kommer inte att bli lika roligt nu när man ska ut själv, men jag tänkte försöka ikväll iaf...och, jag gick en rask promenad i morse kl. 7!!

Hittade en mysig liten lampa på Ikea, riktigt läcker att tända på kvällarna...
    
    

Lite vårkänslor på verandan...

    

Nej nu är min lunchrast snart slut, ska koka lite kaffe bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0