4 mars

Sista dan här i Grebbestad. Så himla fort en helg kan gå.. Jag och hundarna åkte ner i torsdags. Solsken tvärs över hela Sverige och fina vägar.

I fredags jobbade Thomas, och då tog hundarna och jag en långpromenad ner till Grönemad, vid havet. Det var kanonväder och helt vindstilla! En timme och en kvart ungefär tog rundan ungefär, och jag njöt av varje sekund. Det är speciellt när man är ute och går med hundar, man får kontakt med människor som man aldrig skulle ha fått annars...

Så här fint är det vid havet:

    

    

    

    

    

    

    

    

    

På em satt jag på altanen och stekte, och det var nästan lika fint väder igår lördag, med. Vi tog en liten sväng med bilen och handlade färska räkor och aioli, och ett gott vin till förstås!

    

    

Dagen idag började med Vasaloppet på tv, och fortsätter med skidskytte nu....

Imorrn bitti startar jag och flickorna färden hem mot Uppland, och en ny arbetsvecka.....

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Vilka underbara bilder! Kör försiktigt!

2012-03-04 @ 16:57:20
Postat av: Din dotter

Gud det är ju nästan sommar där!

2012-03-04 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0