Lördag 18 februari

Nu kan man börja ana att våren är på gång...iaf kändes det så igår. Strålande sol, kvittrande fåglar och dropp från taken. Helt underbart! Jag var ju ledig igår, så jag ringde till Monika och hörde om hon ville gå med på en hundpromenad. Kul för hundarna att träffas!

    
     Haha vilken stil Lovis har....

    
     Helt omöjligt att få en bra bild....speciellt när en annan hund går en bit bort....

    
     ...okej då...den här blev ju alldeles perfekt!

    
     Zigge är såå förtjust i Kottan, att han tar varje chans att få kramas o bita lite i hennes päls....

När jag kom hem blev jag så sugen att testa mitt nya strykjärn, som jag fick av Alex i födelsedagspresent. Herregud, vilken skillnad mot mitt gamla! Snacka om ångtryck! Jag bytte gardiner i vardagsrummet, och nu är det så ljust och fint där :)

     

     

      I torsdags hämtade jag en bukett tulpaner på Ica, som jag hade innestående sen min födelsedag.
      
     
      Vårkänslor, javisst!!

Alex är i Sandviken och åker service åt sin far i Rally-SM... Har inte hört av honom,och det är väl ingen ide att ringa och störa heller...Förresten lär han inte svara....

Jag intog soffhörnet med ett glas vin och tända ljus på bordet igår kväll. Rätt mysigt men lite ensamt...

     

Nu är det lördag och jag ringde till Anna för att höra om hon ville komma över på en kopp kaffe, men Hanna skulle till att baka, så jag blev bjuden dit i stället, för att provsmaka. Och det tackar man ju inte nej till :)

Dät wås ål får mi....Åver änd aut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0