Hemma..

Nu är jag hemma från Blåkulla! Eller Grebbestad, rättare sagt. Vi har haft en toppenhelg med många skratt och god mat och dryck.

Vi startade vid två-tiden, och jag körde till Karlstad. Där tog Peter över ratten och Maria och jag öppnade rosé-dunken i baksätet. Så vi hade det såå roligt:)

    

När vi närmade oss västkusten blev himlen otroligt vacker....svårt att fånga på bild...inifrån en bil...men..

    

Långfredagen bjöd inte på nåt finväder, så vi slappade inomhus på dagen och gick ut och käkade på kvällen. Vi gick runt på några krogar och lyssnade på livemusik.

Sen på lörda'n var det soligt och ganska varmt så vi arbetade lite i trädgården, med att fylla rabatterna med barkmull...

    
    
    

När jag kom in var det gott med ett glas bubbel som belöning.

    

På em kom Bosse och Camilla över och vi åt en underbart god påskbuffé...

    

    

    

    

    
    ...ehh...ja det blev lite susigt efter ett tag...så kortkvalitén blev ju därefter...men kul hade vi iaf!!

Söndagen blev en mysdag och Peter bjöd på porterstek, och på annandagen startade vi vår färd österut vid tio-snåret. Jag åkte ganska omgående och hämtade hem hundarna från syrran, när jag kom hem. Det känns så otroligt tomt när dom inte är hemma.

Ja, så nu är det vardag igen och arbetet kallar.

Vi har ev spelningar på gång de två kommande helgerna..kul! Bara vi hinner träffas och repa lite i veckan bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0