Tredje gången gillt...

För nån månad sen skickade jag efter en poncho från H&M. Jag hade kollat på den ett bra tag, men blev lite snål... 199 kr kostade den, men sen, rätt som det var så reade de den för 99kr. Jag slog till och väntade förhoppningsfull!

När paketet kom och jag provade ponchon, såg jag att den var trasig i spetsen. Nån tråd hade gått av och det blev ett ganska stort hål. Jag ringde och hörde om det fanns flera på lager, för isf ville jag byta. Det var inga problem...jag skickade tillbaks den och väntade återigen....

Efter ett par veckor fick jag ett nytt paket...tyvärr var det två stora hål  i spetsen på den nya ponchon...suck...

Madde blev förbannad och ringde och låtsades vara mig... De lovade 20% rabatt och en ny...

Idag hämtade jag så ut min nya HELA poncho...som kostar mig 79kr....helt okej...:)

    
     Vad störig jag ser ut....men ponchon gillas...kommer bli snygg till jeansshorts i sommar!

Nu är det helg igen för mig. Niklas har åkt till Mariefred, men Madde blir kvar här några veckor. I morrn ska vi nog ta oss in till stan och möta upp Alex. Han behöver köpa en skjorta till studenten, och vi får agera smakråd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0