Måndag 16 maj

    
     Regntunga skyar idag....

Helgen har passerat, och den har varit bra! Vi spelade på "Gullans" i lördags, full fart och mycket folk. Jag kom hem vid tvåtiden på natten,och fick gå raka vägen in i duschen.

Vaknade och klev upp redan vid halvåtta på söndagen. Efter frukosten såg jag hur det bolmade i grannens skorsten igen, och efter ett tag var brandkåren på plats...igen! Samma styrka som i fredags. Tre brandbilar och två andra fordon.... Det verkade vara något lindrigare den här gången, de var inte kvar så länge...

På em åkte mamma och jag till Tierp för att handla plantor....

    
     Fanns en del att välja på...

    
     Jag köpte en sån här...underbar färg....

Får se när jag får tid att plantera allt...

    

Nu sitter jag och har lunchrast...På andra sidan häcken jobbar de för fullt med att renovera kyrkan. De bygger ut och målar och har sig. De campande polackerna är fortfarande kvar, men verkar vara klara med sitt målarjobb. Nu har de hjälpt till vid kyrkan och målat kyrktornet, från sin skylift. Alldeles nyss tog de ner korset med...

    


Jo just ja! Vi kommer ju inte att få spelningen på Örbyhusdan...tråkigt...tycker många..så även vi... Men efter succe'n i lördags, blev det bestämt att vi kör en kväll till på Gullans, nämligen den 27 maj, alltså dan innan Örbyhusdan. Skitkul! 

                          
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0