Torsdag 17 februari

Oj, dagarna bara rinner iväg. Har inte bloggat sen i söndags insåg jag just. Men det har väl inte hänt så mycket här hemma heller...

Min förkylning biter sig envist kvar, jag tror jag har börjat snyta ut min hjärna....



Igår på fm kom Alex hem från praktiken med hals- och huvudvärk. Historien upprepar sig, känns det som...

Idag jobbade jag halvdag, för att sedan ta i lite andra saker som står på min "måste"lista..men jag hade så ont i axlarna att jag la mig för att vila en stund,...och vaknade efter 1-2 timmar..oj det var den eftermiddan det! Jag har iaf tagit tag i en sak som jag borde gjort för ett par veckor sen...nämligen att rensa mitt köksavlopp (IGEN!!!) Faktiskt så räckte det med att köra med rensbandet lite, så nu kan jag köra diskmaskinen igen, utan att skitvattnet stiger i diskhon. Skönt!!



Verkar inte som det blir nåt rep för oss ikväll heller. Har inte hört nånting...:((

Nu börjar det bli middagsdags, ska ner och höra vad sonen önskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0