Sommarvärme!

Idag har det varit sommarvärme här. Jag tog mig i kragen och såpade altanen.

    

    
     Såå lent och skönt att gå på, och det luktar rent!

Självklart blev det grillpremiär oxå. 

    
     Entrecote....

Jag satt härom dan och kollade ett år bakåt i min blogg, och lustigt nog så premiärgrillade jag den 16 april då oxå! Samma fina väder var det då. Det tråkiga var att om man kollar framåt några dagar i bloggen ser man hur snön vräkte ner den 22 april....fast den låg väl inte kvar så länge....

Alex och jag satt t.o.m ute och åt idag. Man fick hopp om en sommar i år igen....

Det fina vädret ska tydligen hålla i sig några dar...Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0