Påsklov..

Onsdag 20 april, klockan är 17.30. Jag slutade jobba för ett tag sen. Nu är jag ledig i 5 dagar! Har tusen miljoner saker jag borde göra, men fastnar som vanligt här, framför datorn....

Årets första åskknall kom på em oxå. Sprang upp och stängde av datorn, men det blev inget mer, bara regn. Ett sånt där fint vårregn var det nyss, och nu håller solen på att kika fram igen. Nu lär det väl bli grönt och fint ute!

Påsken ser ut att bli ovanligt lugn och tråkig... Har absolut ingenting planerat...Alex blir borta på rallytävling och bilsportsmässa... Men lite påskmat, lite rose'vin och lite snaps ska väl slinka i mig ändå! Man har ju inte roligare än man gör sig :)

                                    


Nej nu måste jag ta tag i snabeldraken....dammet virvlar!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0