Makeover!

Min granne ska få ett skönhetslyft! Det har jag väntat på i flera år...ser ju förskräcklig ut!

I morse knackade en kommungubbe på och berättade nyheten. De var nämligen tvungna att dra en tjock vattenslang mitt i mitt grindhål...

    
     Äntligen ska det tvättas och målas! Blir fint det!

Två veckor trodde de att de skulle ta, och på fm idag kom en skylift dit. -Jaja det kommer
 väl nån målarfirma på måndag, tänkte jag.... Men nu på em satt jag ute på altanen och hörde nån röst, som inte lät som svenska iaf. Polska? Estländska?...vad vet jag.... Efter ett tag placerade de en husvagn på andra sidan  min häck. Så nu ska de utländska målarna tydligen bo här...hmm...?


                         
                          Mina tillfälliga (?) grannar...


Kommentarer
Postat av: Maddeleen

Haha może są z Polska, możesz wziąć kilka lekcji języka

2011-04-30 @ 21:39:55
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0