Lova....

...att inte skratta ihjäl er nu....

Madde har ju laddat hem ett träningsprogram med Carmen Electra, och hon har kört det ett tag. Ikväll efter hundpromenaden tyckte hon att jag kunde testa oxå...hmm...

Jooråå, jag grävde djupt i min byrå, och hittade ett par hippa byxor från 80-talet... Skare' va, så skare' va!

Eh....? 

                     
Jaja...det var iaf jobbigt, även om vi inte körde hela programmet. Jag ville ju inte missa "Ullared" på 5:an......


Ni förstår väl att jag tar detta på fullaste allvar?......


Beach 2011, here I come!!!...kanske...eller ska vi säga 2013?.....Ähh!


Kommentarer
Postat av: anna

Herre Gud,vilken outfit!!Som klippt o skuren att hänga med på pump nästa vecka.

2010-09-13 @ 22:20:04
Postat av: Annika

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

2010-09-13 @ 22:32:57
Postat av: sofie

riktigt snyggt ;) och ja håller med, ta med madde och kom på bodypumpen :D

2010-09-13 @ 22:40:23
Postat av: marie-anne

hahahaha, ja den va ju nästan värre än den där badräkten som vi skulle hänga upp i tallen på Gulan. Ha ha ha har du den kvar? Ett bild bevis i såfall ;))

2010-09-14 @ 13:22:20
Postat av: Annika

Marie-Anne, jag tror baddräkten blev kvar på "Gulan"...var det inte så? Ska kolla här hemma utifall... Hahaha

2010-09-14 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0